Isak, Joel Älsklingar=)

Jag är så tacksam att jag har min familj och att vi mår bra, De är så många här i världen som mår dåligt, är sjuka, och har usla levnadsförhållanden. Jag lider med alla dom varje dag och jag tycker det är viktigt att man tänker på hur andra har det, känns förjävligt att folk blundar för vad som försegår här i världen. Jag förstår att studenter inte skänker pengar till rädda barnen, jag förstår varför ensamstående föräldarar inte skänker pengar till amnesty. Jag förstår Inte varför familjen svensson på lidingö med 10 miljonersvilla och 4 bilar tycker att det inte är viktigt att skänka lite pengar för att hjälpa andra.. Någonstans bodrde det finnas ett robin-hood system där det tas lite pengar från dom som är rika som går rakt till dom fattiga. Jag tänker varje dag på hur andra har det och tackar livet för att jag och min familj mår bra, det borde alla göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0